14 mrt 2019

Horecamodule als echte App

Cinelink en Rebiticks hebben samen een horeca app ontwikkeld: S)EAT. Met S)EAT kunnen bioscoopbezoekers via hun eigen mobiel een bestelling plaatsen en direct afrekenen met hun eigen bankapp. Handig voor bezoekers die in de pauze snel over hun horecabestelling willen beschikken. En heel handig voor bioscopen met service in de zaal.

De app S)EAT is gekoppeld aan de horecamodule van KTS. Via S)EAT kunnen bezoekers hun horecabestelling plaatsen en direct met iDEAL afrekenen. Heeft u service in de zaal? Dan is geroezemoes en pinnen in de zaal verleden tijd. Uw personeel kan zich focussen op het klaarmaken en brengen van de bestellingen  in plaats van het opnemen van bestellingen. Bezoekers kunnen simpelweg een 4-cijferige stoelcode invoeren zodat u weet waar de bezoeker zit. Vervolgens kan de bezoeker op zijn mobiele telefoon bestellen en betalen. Na betaling rolt er een bon uit de printer voorzien van alle benodigde informatie zoals zaal, stoel en bestelling. Hierdoor geeft u de bezoeker de controle; ze hoeven niet meer te wachten totdat er iemand bij hun stoel komt.

Geen service bioscoop?
Geen probleem! In dat geval kan de bezoeker via de App zijn eten en drinken bestellen en betalen. Uw personeel kan de bestellingen tijdig klaarzetten. Geen lange wachtrijen dus meer in de pauze. Uiteraard is het in overleg ook mogelijk om 4-cijferige codes te gebruiken om tafels in uw restaurant aan te duiden.

Meer weten over de horecamodule en de bijbehorende App? Voor vragen over de App belt u met Dennis van Cinelink: 0638212443. Voor vragen over de horecamodule in KTS belt u met Rebiticks via 0521 235171.